Детальна інформація про новий цикл навчання

13-16 грудня відбудеться навчання із встановлення, налаштування та підтримки СЕД АПУ в приміщенні Адміністрації Президента України.

Навчання призначено для технічних спеціалістів партнерів та замовників, але в перший день додатково запрошуємо до участі менеджерів із впровадження –буде проведена презентація і демонстрація рішення.

 

Для запису на навчання необхідно до 9 грудня  надіслати:

  1. На поштову скриньку sed@apu.gov.ua наступну інформацію:
  • Назва організації
  • Прізвище та контакти спеціалістів, які братимуть участь у навчанні:
  • 1 технічний спеціаліст (приймає участь 4 дні)
  • 1 менеджер із впровадження (приймає участь у перший день)
  1. Поштою або кур’єром передати офіційний лист на бланку організації на адресу Адміністрації Презента України щодо участі.

Навчання партнерів та адміністраторів замовників

  1. Передбачається, що всі представники партнерів та адміністратори замовників будуть використовувати персональні ноутбуки для доступу до свого навчального середовища
  2. Без використання персонального навчального середовища тренінг буде абсолютно марним. Основні активності під час тренінгу - це внесення змін у своє навчальне середовище. 
  3. Навчальне середовище має бути розгорнуте ззовні АПУ. Кожен учасник на свій розсуд може створити навчальне середовище в одному із зазначених місць:
    • Внутрішні ресурси партнера (доступ до середовища можливий через VPN зв'язок)
    • Хостинг серверів у одного із хостинг провайдерів (Деново, Парковий, тощо)
    • Хостинг серверів  хмарі (Azure, Amazon, та інші)
  4. Під час навчання учасники навчання будуть мати змогу вийти в мережу Інтернет для доступу до своїх ресурсів. Просимо перевірити заздалегідь можливість доступу до своїх ресурсів
  5. Прохання підтвердити готовність свого тестового середовища до 12 грудня 2016 року.

Для успішного проходження навчання зі сторони учасників тренінгу мають бути забезпечені такі мінімальні вимоги:

  • Підготована тестова інфраструктура -  Active Directory DC + SQL 2012 R2 + заздалегідь встановлений, але не налаштований окремий сервер SharePoint 2013 SP1 Enterprise англомовна версія з встановленими актуальними оновленнями + OWA.
  • Доступність Вашої інфраструктури через мережу Інтернет
  • Ноутбук із встановленим Office 2013 і вище, Visual Studio 2015 Enterprise, SharePoint Designer 2013 SP
  • Рекомендовані  параметри віртуальних машин за необіхдністю будуть відправлені після отримання заявки 

План навчання

День І – 13  грудня

  1. Знайомство з рішенням:
  • Презентація рішення
  • Демонстрація рішення
  • Серія питань-відповідей
  1. Огляд необхідної інфраструктури
  2. Налаштування DNS сервісу
  3. Розгортання БД контенту
  4. Налаштування IIS
  5. Налаштування сервісів Microsoft SharePoint 2013
    1. Налаштування User Profile Service
    2. Налаштування Secure Store Service Application
    3. Налаштування Business Data Connectivity Service Application
    4. Налаштування Search Service
    5. Налаштування Managed Metadata Service
    6. Налаштування Word Conversation
    7. Налаштування AppManagement Servive

День ІІ - 14 грудня

  1. Налаштування web-application
  2. Налаштування інфраструктури для Provider-Hosted Apps
  3. Ферма Microsoft Office Web Apps
  4. Налаштування  поштового серверу
  5. Налаштування ферми Workflow Manager
  6. Розгортання необхідних сайтів та підключення контенту

День ІІІ - 15 грудня

  1. Огляд налаштувань груп доступу користувачів
  2. Розгортання  зовнішнього списку для історії
  3. Налаштування службових списків
  4. Огляд і налаштування планових скриптів та налаштування клієнтського інтерфейсу
  5. Налаштування пошуку
  6. Огляд і налаштування робочих циклів
  7. Публікація застосунків
  8. Підключення криптобібліотек

День IV - 16 грудня
 

  1. Внесення змін до особистого кабінету
  2. Внесення змін до робочих циклів
  3. Внесення змін до застосунків
  4. Огляд роботи з оновленнями системи
  5. Публікація застосунків для мобільного клієнта
  6. Налаштування сервісних скриптів
  7. Огляд та налаштування сканерів
  8. Питання підтримки системи  
  9. Огляд звітів та аналітичних даних

 

Якщо виникли питання - звертайтесь sed@apu.gov.ua